onsdag 9 november 2011

Ja,du kan få borsta mina tänder.

Hej tokFior!

Igår slog vi rekord på powerwalks.
Började dagen med 1h promme i på stranden.
Vi gick till Cosy Corner efter frukost.
ASAGOBBA stor strand. Helt sinnes.
Bara surfare och jag Molly och Elle.


Mycket solning och prommenix hemåt.
Lunchfix och lite mer häng i trädgården.
Lite senare på kvällen satt jag och målade mina tånaglar
lyssnade på Black Keys och Drack rötjut.

Fick sällis av diverse folk som satte sig ner och vi tjötade mest hela kvällen.
Jag & Blair hade samma musiksmak och spelade låt efter låt.
Helt plötsligt hade han målade naglar oxå och vi flummade mest med hans finfina kamera.
Typ. Galna Kinesflickor-look. Yogaställning-pose, 
Do I Know You-min,
Leka med Kamera är kul.


Ikväll är det Barbeque/Sangria kväll på vårat Hostel.
All In är det som gäller.

Har redan börjat komma in i semester mode, slitna linnen och bikini.
Ruffsigt hår och hatt. Vad mer behövs.
Har inte varit själv en enda sekund. 
Molly & Elle är så söta.

3 kommentarer:

  1. Drömde/tänkte på dig i natt!

    Insåg att du MÅSTE uppdatera här ofta, även om du är ute på äventyr. Här eller via telefonen (Viber/Skype) är ju vår livlina till dig.

    Så du MÅSTE höra av dig så vi vet att allt är bra..
    *pok*

    SvaraRadera
  2. Alexandra Ericsson9 november 2011 kl. 17:48

    Åhh.. underbara Byron Bay. Barbeque/sangria-kväll hade hostellet jag bodde på där med, var bor du? Bästa vegburgaren jag ätiit ever, ever! Har du varit uppe vid fyren ännu? Borde väl vara valsäsong... och Nimbin och någon helkul hippie mitt inne i skogen som bjöd på makadamian-nuts. Shit, vilka fina minnen jag fick av att läsa din blogg nu - Tack! =)

    SvaraRadera
  3. bästa pw man kan ta är ju längst stranden i grymme väder... lovely /lillis

    SvaraRadera