lördag 26 november 2011

Fraser Island

Hej!
Några dagar äventyr på Fraser Island.
Shit! Vilka dagar.

Dingos spindlar, sand sand sand.
Aborginér som gav Mirris en handgjord bomerang.
-It means that You have to come back! he said! ;) 
Jag fick den för jag var den första tjej som kom fram och pratade
med han igår.
Nyfiken som jag är så satt väl jag och tjötade vid elden.
Inte varje dag man kan vara social med urinvånare..

Vi har badat i sjöar som har varit vackrare än många stränder jag sett.
Nära döden upplevelser när vi åkt med jeepen











Här vände Campinglivet.Vår guid hade plockat
PeePee musslor. 
Och bjöd på Moules mitt i djungeln.
Mina nudlar smakade så himla mkt bättre med dem!
Dessutom bakade han bröd i elden.


Den här äckliga höll jag på att trampa på.Men Amanda sa
Miraaaaaanda KOLLLA!
Puhh...


Vi är dödströtta efter 3 dagar camping.
Lite sömn mkt intryck.
Imorgon bär det av mot Whitsundays.



Asastora hästaflugor som bet oss som faen... 
Fick en rätt cool bild där !
Som ni ser har vi det ganska bra :)
Nu ska vi sova och vänta tills vår nattbuss går imorgon..
Ännu tolv timmar på en svettig buss...

Kärlek!

1 kommentar: