torsdag 19 april 2012

Tröttare än tåget...

Morgon. Mirris är trött. Ligger i flickrummet på en tunn madrass. 
Målarna gör så att jag får damp, det spacklas å putsas kl:07:10! Jag la mig för 5h! Pust ....
Mitt rum och hallen har tagit 4 dagar!!!
Iaf kvällen igår var fab på Grappa! Nu blir det två kvällar på Stadt <3 
Ikväll är det kök för mig och servis för Amanda. Japp, vi ska jobba massa ihop nu.
Hade inte träffat henne på 2 dagar och det kändes som en evighet. Hennes far har nog rätt. 
Vi funkar lite som tvillingar.. Det är konstigt när vi är ifrån varandra! 
Jag tänkte lång powerwalk nu, ngn som är sugen? Gör mig sällis! 
Puss kram mina fina .... 
Ps.sms:a mig era nr,har ju äntligen en iPhone igen.ds

Amandas rum har lite porrbelysning...
Allt är i färgen rosa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar