onsdag 11 april 2012

SPRING I love U

Min dag:
Spätta med remoulade sås, dillpotatis och Gröna ärtor.
Kalvmörbiff med grillade grönsaker och ingefärssky
Kålrots biffar med bulgur och tomatsallad
Massa veg pajer och Gulaschen är färdig till morgondagens lunch.
Rotsellerisoppan är också preppad.
Fy fan vad jag älskar att laga mat.
Tur att jag hämtade energin mitt äventyrs år. 
Att vara borta dom mörka månaderna gör mig otroligt lycklig.



Var på Grappa och hämtade min arbetströja för imorgon. 
Drar dit dirr efter jobbet och kör kväll i servisen.
Samma på fredag och sedan gör jag ett skönt pass lördag 17-03.
Så ni vet vad ni hittar mig. Är jag inte på Stadt Grappa så finns jag hemma på
Kungsis 9b. Ni måste komma och hälsa på!
Jag älskar kollektiv känsla. Massa folk och mys <3
Och jag har mycket kaffe och te!
Ledig Sön-Mån-Tis som det ser ut nu.
Sedan blir det jobb resten av månaden.

Happy Wednesday People



2 kommentarer:

  1. Vad är de för lunch på fredag? Jag slutar antagligen redan kl.12 på V.Vall VC. Blir tajt att ses i helgen. Men bokar in söndagsmys redan nu då :)

    SvaraRadera
  2. Pestobakad Lax och nåt mer. MInns inte nu men kollar!x

    SvaraRadera