tisdag 17 april 2012

ny serie

Halloj,
Det är dax för en serie om mina vänner.
Har dom bästaste tänkbara
<3

Jag tänker börja med min lilla lilla Sis.
Karolin a.k.a 
Karofin, Kårolin Karro
el Lil´sis.
 Lillskruttan är 4år yngre än mig.
Vi har in princip vuxit upp ihop.
En gång lurade jag tydligen upp henne på ett tak
och hon vågade inte komma ner. (sorry)
Det gjorde ont i mitt hjärta när vi inte sågs på 18 mån!
ALDRIG IGEN.
Efter det vet jag att vi måste bo i samma land när vi rotar oss.
Ibland blir jag lite orolig att hon kommer fasta i landet US and A
som förövrigt är sjukt awesome. Du är cool som tog tag i plugget
och får toppbetyg i alla ämnen också! Ballt som fan!
Vi har samma crush till HÅKAN HELLSTRÖM
Vi tycker Linneá är den coolaste tanten i världen!
Utan henne vad hade vi varit då!
Vi har varit på Mallis en miljon ggr och en del andra ställen i medelhavet,
Karro du och jag har nog rest mest ihop.När reser vi igen?
Rom & Cola alla dar iveckan framför något annat. Rödvin är trevligt med.
Vill börja fira jul med dig igen!
Kan du komma till Thailand 2012 eller?

Detta kort är taget från en av dom stökigaste kvällarna sommarn 2011.
hahahahaha!

Karolin har dom största bruna rådjursögonen ever!
Ibland lite förvirrad. Fin pipa. Glad och Galen.
Stark och underbar! 
Ett hår som man bara älskar. 
Hade vi levt i San Fransisco 1969
så hade jag velat bo i en buss med dig och leva HIPPIE på riktigt.
Det finns mycket att säga om dig lilla syster vän och tvillingsjäl.
Har fått med lite av dom viktigaste sakerna om dig ialf...
 Jag älskar dig <3
poss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar