lördag 28 april 2012

like all the other things

I <3 shopping in Asia!
Min kavaj är köpt i Bangkok. Little Siam rättare sagt!
Kvällshopping med vintage överallt!kan fan inte bli mkt bättre!
den här godingen kostade mig 120 pix! 
Fan så många bärrrrrsss jag sparade mig här. Helt otroligt! 
Min tand som har silverdetaljer är gjord i
Chang Mai.Örhänget är inköpt i Singapore.
 Hela garderoben min är fylld med godsaker från jordens alla hörn!
precis så jag vill att det ska vara. 

Lönefredag 20 grader och sol! Sverige blommor och människor tinar..
Jag har lätt gått en mil idag, med en bricka i handen  och hundratals öl på!

Tack för dricksen Lovers! 
Den kommer betala min biljett till Syddan!
TACCCCCKKKAR !
Jag går och lägger mig lycklig och nöjd över denna fredag!
X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar