torsdag 20 oktober 2011

kart barn har manga namn

Hej.
I somras traffade jag en tjej pa varldens finaste sommardag.
Aven sa var det den basta och mysigaste 25 ars festen.
Bada tva ar nyfunna vanner som Mirris gillar mycket.
Alskar nar manniskor kommer in i ens liv och allt bara ar sa bra.
Att man ar lika pa manga satt och har varit med om samma grejjer osv.
 Ialf Mikaela  har skrivit pa sin blogg.
Som jag var tvungen att kopiera.

Jag har ingen bokstavskombo.
Jag ar ingen tattarunge ( som pappa kallat mig)
Jag ar ett 
Indigobarn
Indigobarn

Indigobarn är mycket speciella barn och vuxna som är födda med en mycket högre frekvens och energi. I indigobarns auror kan man se den indigoblåa färgen och därför har dessa barn fått namnet indigobarn.Indigobarn är en ny ras som nu kommit till jorden, detta något som redan förutspåtts för flera tusen år sedan i flera profetior. Den första tidens indigobarn föddes redan under 1920-talet men var få till antalet. Många indigobarn föddes efter andra världskriget och blev kända under 60-talets flower power rörelse. Omfattningen av indigobarn har ökat sedan 1978 och med stor sannolikhet kommer alla barn föddas som indigobarn år 2012.

Indigobarnens uppgift är att lösa upp det gamla samhället och tvinga oss
att bygga ett nytt samhälle där grunden är KÄRLEK. Indigobarn ska visa samhället de orättvisor och felaktigheter som finns så att vi alla kan skapa en bättre tillvaro i harmoni,
symbios och tillgivenhet med varandra.
Indigobarn vill få människor att börja tänka på ett nytt sätt där man
tänker ljust och kärleksfullt till allt och alla!
 
Indigobarn är snabbtänkta och intelligenta .
De är människor som lätt blir uttråkade och som hela tiden söker sig till nya utmaningar som är stimulerande. Indigobarn har alltid betraktats av sin omgivning som annorlunda, besvärliga och svårhanterade. De har enormt stark VILJA, de är smarta, KREATIVA, självmedvetna och ÄRLIGA
Indigobarn har ofta mediala förmågor, är inkännande och väldigt klarsynta. 
De känner ofta utanförskap och står gärna bredvid och tittar på och är också hyperkänsliga 
(framför allt mot sådant som strider mot det indigobarnen kämpar för,
rättvisa och godhet), lättsårade och lättavvisade.

Indigobarn kan genomskåda lögner och falskhet. Man kan inte lura ett indigobarn 
eftersom de läser av allt och alla. De har ett extra känselspröt 
och uppskattar uppriktighet och originalitet
Deras handlingar styrs av KÄRLEK och RÄTTVISA.
De utvecklar också ofta stor MEDKÄNSLA och har så kallat högt EQ.

Indigobarnens styrka är den väldiga kreativitet och handlingskraft som finns hos dem,
de drivs av en enorm skaparlust och en längtan att göra gott.
De är också spontana och vill gärna vara allas vän.
De har också ett enormt intresse för världen och vill gärna hjälpa världen.
Indigobarn tänker oftast både globalt, rättvist och holistiskt (helhetstänkande). 
De är också en perfekt ledargestalt, men glöm inte att en ledargestalt
behöver inte alltid te sig just på det viss som 
vi i samhället har föreställt oss att en ledare är.
Indigobarn anser sällan själva att de är en självklar ledare.
 Hur gooosssig var man inte som bebis da! Josses.
Jag vill minst ha tre.
mouussss :)

Jag alskar att vara ett och jag vet en till som ar ett Indigo..
Tjejen som har bloggen jag lankat till.. :)

3 kommentarer:

  1. Åh, älskade syster...

    Så sant, så sant. Du ÄR ett indigobarn, utan tvekan..

    SvaraRadera
  2. Ja jag är helt säker där oxå ;)

    SvaraRadera
  3. Din lilla Indigo!
    Vill också bli ett, kan man det tror du? Kärlek ÄR ju det viktigaste av allt så sant så sant!

    SvaraRadera