fredag 14 oktober 2011

I will pick you up on my blue motorbike





H
E
J






Vilka fina dagar som passerat.
Heldag i Manly. Fick 2h sol och bad!

Det vet vi alla att Mirre gillar.
Efter detta gick jag genom Hyde Park och [t Thai.
Noddle Festival i tva veckor. Fler besok dar tack!

Ringde min finfina van Jye som fyllde 25 ar. Blev ditbjuden pa vino.
Mys med Jye och deras kise Elton som ar helig Birma.
Ni hor ju att min dag var tipptopp!
Lagom dod pavag till jobbet igar.Rodvinskalle Allan.
Pa kvallen kom Freddan och jga skamde bort han med min matlagning.
Vi stack pa konsert. Camden jag bor med spelar i band och ar fan sa grym.
En ol och bra stamning. Efter det plojde vi nagra Solsidan avsnitt.
annu en awesome dag..






 Pa stranden i ManLy



 Fredriks Tunga var lika rod som min bikini..syntes inte lika bra pa kortet,
men det var den enda beachbbilden..
Ska bli battre pa att anvanda kameran!
 Noodle Festival i Hyde Park









Nu ar det fredagkvall och Mirris ar ratt forskyld fortfarande.
Det blir att blogga kaka mat med Maddy och kolla film.
Laddar hem filmen Drive som fick 8.3 pa IMDB. Tror den kan vara bra.

Imorgon jobb och middag med Mandis och Brettski.
Sedan vantar 28 grader och solsken pa min ledig dag.
Vagar knappt namna det men nasta veckas prognos visar mellan 28-31 grader.
Nu snackar vi bra varme.
GE MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar