tisdag 25 oktober 2011

det ar gott med duntacke

Hej!
Eftersom jag inte sover pa natterna har jag sovit mig igenom regnig Tisdagsformiddag.
Jag skrev Mirre - Myggan 2-1... OH NoES!
Det fanns 100 tusen myggor med mig inatt.
Inte nog med att jag hostar sa jag spyr sa finns en hel javla myggarme i mitt rum.

Nu ska jag inte vara bitter for det.
Pratade precis med Sulan. En van fran Malta.
Han & Gittan kommer till Bangkok den 23e dec! Och xantal andra Stockholmare.
JAAAAAA! om jag ska fira nyar o jul ihop med dem!
Blev sa javla glad. Vantar pa mail fran Kilroy. Ska andra min biljett. Vill verkligen traffa fam. Svahn som landar i Bangkok i borjan av nasta ar oxa.Things are happening!
Hall tummarna att biljetter finns. Ar varldens gladaste.
Mitt rum blir uthyrt oxa. Men inte forens 9 nov.
Kanske stannar i Siddan vi far se el sa blire dirr upp till Byron.

To be continued..

2 kommentarer:

  1. BYron är ett måste, bara så du vet...

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen härligt, hoppas du har det bra! :)

    SvaraRadera