måndag 24 oktober 2011

Det ordnar sig.

Hej!
Host Host..
Host Host.
Har inte hostat sa har mycket sedan jag hade kikhosta som 5aring.
MajjjGaad!
Fick nog och gick till froken doktor. Syrgas och nagra piller rikare.
Hon trodde jag hade lite bronkit oxa.

Har upplevt den varmaste dagen hittitlls. 
Idag var de ju latt upp mot 35 grader.

Nu ska jag och Myggan ha filmmys. Kommer dock sla ihjal han
ligger har med 20 bett redan..

BTW
Saken ar den.
Mirris dar ut pa tur nasta vecka.
Eftersom jag inte vet ngt om Australien.
sa kanske ni har mer koll.
TIPS mottages.
Garna med MASTEN.
Saker jag inte far missa.
150 sjalar som laser min blogg dagligen 
sa ngn glad sate maste ligga inne med lite info.

Miranda-Myggan
2-1

Sorry man..

2 kommentarer:

  1. Kommer ihåg att morbror Kenneth var i Australien nån gång på typ 80-90-talet och då var han vid nåt som heter Uluru, eller Ayers Rock som det tydligen också heter. Det såg coolt ut.

    ..och jag har inte ens varit där.

    SvaraRadera
  2. japp tanker oxa pa det fakt..minns mamma pratade om Barriarrevet.det lat sa coolt tyckte jag. fick se bilder nar han varit o dykt! Ayers Rock ar ju det roda stora berget ute i ingenstans typ. haller mig till kusten! :)

    SvaraRadera