måndag 17 oktober 2011

jag ler mot dig for det finns ingeting som passar mig




Kortet ar taget ifran ladan hemma hos Ulf. Jag tror detta ar min favoritdag sommarn -11 faktiskt.

Vi tog bussen ut till Tangen i Tangaberg en mandags eftermiddag.
Laddat grona faran med plockmat och vin. Mopperace och bullfika pa eftermiddagen. Hang i tradgarden och bra musik i hogtalarna. Jag har pa mig min bastaste stickade kofta och ar med dom basta.
Minnen ar fiint nar man valdigt langt borta.









Ar cirkus 2 veckor bort fran total frihet.
Kanske ar jag lite skraj for jag lamnar trygghet. Jobb och vanner jag lart kanna det senaste halvaret. 
Drar jag inte nu blir jag fast. Trivs bra och har kul. Men  Langtar alldeles for mycket efter ledighet och har val insett att Australien ar alldeles for dyrt for att bara vara.Ska resa runt tills nyar sedan blir det att bo pa Bali.
Dar har jag adlrig varit sa det ska bli nice.

Hon ska packa minstaste vaskan med sarong handuk och bikini in princip.
Kommer ni och moter upp eller ? Sallis ar trevligt. 



Heeeej Pacific ! Heeeeej Thailand Heeeij Bali Heeij Califuckinfornien! Heej Varberg i Maj ?? :)
Kollade upp flygbiljett till Fiji idag och det kommer kosta 4200:-
Funkar. Kommer dra dit tva veckor. 
Kickstartar min livsresa pa ett par paradisoar. 
Jobbigt.


3 kommentarer:

  1. ..och vi som trodde Lizen hade dykt upp i Aussie! ;)

    Ok, då fattar jag. Det är NU resan börjar.. synd vi inte kan följa med, ja mer än här då. ;)

    SvaraRadera
  2. Thailand i jan???? Hoppas kramar

    SvaraRadera
  3. Du kommer ha det asabasabra !! :D KRAM!

    SvaraRadera