måndag 18 juli 2011

heart full of wine

Vet inte om det är riktigt bra men jag älskar Vin.
Vino Varje dag typ.
Speciellt till bra musik
Musik som Bon Iver.
Sitter här och överväger ett glas rött
med fina Bon Iver.
Vill nån göra mig sällis ?

Funderar på Australien.
Innan jag drog hade jag ju en plan.
När jag stack hem till Sverige igen så avslutade jag mitt liv där.. Nya kapitel är bra men jag är lite lost på vad jag vill vara och göra..Åker tillbaka den 28 augusti.
Mer än så vet jag inte..
Lite kluven fall jag ska stanna i Sydney några månader eller om jag skulle ta mig uppåt kusten.
Har ju ändå inget boende.
Verkar som Ed ska hyra ut
 sin Lägenhet NU
och inte när jag kommer ner.

Fri som en fågel men vilse och oklar ATM...



Önskar Tobbe varit här nu för han brukar skälla på mig att jag tänker
ALLDELES för mycket.
2011 var ju året utan planer..
Håll dig till det då Giirl!

Time för Vino
Lika Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar