fredag 8 juli 2011

Det man inte minns, har inte hänt!






Miranda Miranda Miranda.
Onsdag 6 Juli kommer jag att minnas.
Bim kommer aldrig glömma.


                                          
                                                                                     Kleerup kommer nog minnas mig som tjejen
som ramlade igenom växthustaket.
Ulf kommer också minnas mig.
Tjejen som kom tillbaka till Majas
där hon för 5årsedan jobbade och dök upp på Me and My Army konserten. Lagom go o glad.
Och tog sönder hans växthus. Storstilad entre´... Naaa, vet inte det men sånt händer väl ?

Världens bästa kväll slutade på Bodegan.
Ja vad ska man säga.
Fick ett sms av Jennie inatt, hon fick flashbacks från kvällen innan och undrade hur det var med mig.

Ja, helt okej med tanke på vad
som kunde ha gått fel.
Jacket i hakan blir ett minne
från just den här kvällen 6 Juli.


Jag är glad för min signade LP.
Me And My Army är
bra skit.
Steget är mina nya favvo.

Ikväll blir det jobb. Ska hjälpa till på Majas.
Ikväll spelar Dan Hylander så det blir
nog mycket ölförsälning.
Garanterat ingen som skall stöka i köksträdgården!

Punkt.

2 kommentarer:

  1. En underbar dag och en helt OFÖRGLÖMLIG kväll :). Fint kortet var på oss, dom andra från bodegan var kanske mindre ok. Lycka till idag på Majas :) //Bimsan

    SvaraRadera
  2. hahah! nja Bim du var fin..mirran var snurrig..lägger upp ett till sneare! ;)nu äre snart jobb! Tjo! o imorgon kör vi höna! jihhhaaa!

    SvaraRadera