onsdag 6 juli 2011

heeyy hoo lets go!



Mycket bra aningar att kvällen blir tipptopp.
Solen skiner och Mirran sakll in till ögonbrynsfrisören.
Steka mig på damernas i hopp av trevligt sällskap.
Skulle tro att vi tar några väl kylda på kärleksparken.
Svirar om till något svart och går på konsert till Majas.
Ikväll spelar Me And My Army och förbandet Steget.
Ska även snacka med Ulf. Ska hoppa in lite pass. ;)

Gudmors-Hitler som är idag fick man väcka den lilla vid 09.
Jag ska iväg så det får bli lite fritids innan simskola.


 Men jag gottgjorde det med att vi kör musik
        högt som fasen.
Discosessan Engla har nog inget emot det. :)
För hon är redan påklädd och pigg!
 Brrrra Mirris!
Jag blev dessutom sjukt taggad.

Varberg jag älskar dig på Sommarn.










Köss & Hej ses ikväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar