fredag 8 juli 2011

kom igen kom igen våga jaga mig

I Januari försvann Dijjons.
8 Juli i förmiddags såg jag han ute på ängen.

Inte jättelångt ifrån därfirån jag bodde.
Han gosade lite och sprang in i buskarna.
Jag efter och lyfte upp honom.
Uppskattades inte direkt av hårbollen.
Han bet mig i handen.
Va gör jag nu!? Jag bor i Sydney.
Och Dijjons på en äng.
Känns lite som jag överger honom nu.
Trodde inte han överlevt vintern.
KATTASKRÄLLE !
 Men det var kul att se att du var frisk och blyg som vanligt.. ska leta upp dig igen och sätta på dig ett halsband med mitt nr i så får vi se om ngn tar hand om dig...

Du var ju lika tjock som vanligt så mat får du ju!

3 kommentarer:

  1. dina föräldrar kan inte ta han då?

    SvaraRadera
  2. Jag var på allt! :)
    Jag är på väg hem till mor!

    SvaraRadera
  3. wow! underbart att du har du sett honom igen!!! <3

    //elin

    SvaraRadera