tisdag 5 juli 2011

anytime you whisper my name I´ll be there

God Morgon.
Skillnader:
                                                            


                                                             Förra veckan var jag i Sydney där det var Vinter.
Livet där var att jobba njuta av vin shopping och dansgolv.
Denna veckan så har jag tvärvänt.
Noll alkohol Långa Powerwalks.
Slog rekord igår då det blev en runda på 9.50 km
Dagen innan jag gick jag 5.50 km.
Nu jäklar. Spritfettet ska av.
Vi cyklade sent igårkväll och plockade jordgubbar i min trädgård.
Helt underbart att solen går ner så sent.
Har glömt hur nice det är att ha solen uppe tills man går och lägger sig.
2011 är ett år jag kommer leva på länge.
I Love!

Fick hem mitt bagage igår också. Tobbelina skjutsade upp
sin tjej till flygplatsen så jag fick snällt haka på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar