tisdag 12 juli 2011

Pappis och jag på mossv






Nu är det bara jag och pappis hemma. Mamma har åkt till Falkenberg på lite semester.
Min dag har varit lång. Vaknade toktidigt.
Köpte frallor stack till Liz.
Efter detta Snurrade jag på Varbergsgator.
Köpte mig en pippitröja och slitna shorts.
















Hamnade på Stadt.
Åt Wallenbergare och tjötade skit
med mina gamla kollegor.

Fick en NOTE TO YOUR SELF på tallriken..
Thanx Lindsey!





















Mot Damernas med fint sällskap.
Vi avslutade eftermiddagen på Espresso House



Och nu ligger hon i Bua. När jag bloggade innan och väntade på att bilderna skulle ladda upp
somnade jag till... :)
sliten stjärna... fast inte lika sliten som bilden nedan..
.



STÖKIGATSE ONSDAGEN PÅ LÄNGE MEN ACK SÅ ROLIGT VI HADE.
Storplåster är av och nu finns bara en liten skorpa.

.


Hörde jag långpromme och Allsång eller?

1 kommentar: