tisdag 21 juni 2011

play the game, the game gets played

Då är alla dagar likadana.
Lördagar & Söndagar är inte så viktiga.
Vilket jag tycker är asgobbagött!
Här kan man leva lika mycket varje dag vilket passar
frökenfräken mucho bra.

Pratade med pappsen i tele idag. Det verkar väl vara bra
trots allt som hänt. Fast jag saknar och det är jobbigt att inte
kunna vara där. Livet blir nog allt lite knas & kaos när man förlorat
några fingar och inte kan jobba på månader.



Perfekt dag på jobbet idag. Lagom mycket stress.
Och bra musik ur våra högatalare. Känner mig ganska så
trött nu när jag jobbat 6dagars i några veckor.
Tack o lov sover jag rätt bra om nätterna.

En annan sak som är skev här är att nu är det vinter.
Och vi har mellan 15-20 grader som ni där hemma.

Jag önskar att ni får sommarvärme snart och kan njuta järnet.
Jag får allt vänta ett bra tag. Men jäklar i havet vad jag ska surfa
snorkla sola sönder mig. Inga 6dagars jobbveckor då inte!
Grattis till Amanda som fyller om cirkus 1h!GRATTIS!



Nu är de tack och god natt för mig!
puss kram

1 kommentar: