lördag 18 juni 2011

Om du ber mig ska jag tysta vindarna

Ledig Lördag blev jobbLördag.
Blev inringd imorse och sa inte nej.
Visste att jag skulle shoppa i eftermiddag så jag tänkte
att jag lika gärna kunda göra ett par timmar.


Solen har lyst över Sydney idag. Cirkus 18 grader.

Idag blev det en ny väska smink och Parfym.
Även en topp från Sportsgirl.


Nu väntar en snooze för att sedan sticka till Amanda Lovisa Karlsson.





Vi ska bada Jazzuci sippa bubbel och njuta över Sydney skyline ikväll.

Vi trotsar Vintern och badar utomhus. Australiens vinter är som en kall sommardag i Sverige
så vi lär väl klara det.
Jag hoppas på fuldans till tidigmorgon för detta är Alex sista helg.
Hon måste tbax till New York på Onsdag ;(((
Söta snälla rara galenpanna ska lämna oss.





Önskar er en trevlig lördag back home! xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar