torsdag 2 juni 2011

Babe, Im howlin for You!

Jag är kär i ett band som heter The black Keys.
Lyssna ni oxå. Bra skit.
Plöjjer låtar och är dödens i min säng.
Har bestämt mig för att flytta.
Ska släppa den bomben för mina roomies bara.
Typ Nu!
Men ingen är hemma!

Idag på jobbet var det en blond Svensk tjej.
Som satt med en H&M tidning och
annan blaska. SOM JAG FICK!
Snacka om vardagslyx. :)
Nu ska här läsas innan läggdax.
Imorgon är det jobb igen och spelning på kvällen.
Bra el Anus!?
Bra på båda tycker jag.
Extra skift är bra med tanke på hur mycket jag bränner pengar.
Hittade nya plagg idag som jag vill köpa imorgon.
Och igår gick jag loss på American Apperal.
Det tar aldrig slut.
Mycket vill ha mer. Och lyckligare blir hon av det.

Ett liv var det va?
Tänker jag så, behöver jag inte få skuldkänslor.
Så var det här med att göra ny tattoo,klippa färga håret inom kort oxå!?
Jösses. Jajaja. Jag gillar inte att lägga på hög.
Punkt.

3 kommentarer:

  1. Vart flytta? /lillis

    SvaraRadera
  2. mot staden,lämna stranden. till något billigare. just nu kostar mitt rum 8500:- galet mkt pengar! hua! x

    SvaraRadera
  3. WOOOOW ja det kan jag förstå... shit... 8500... massa shopping kan man göra för sånna cash... eller tatttoos ;)
    /lillis

    SvaraRadera