måndag 13 juni 2011

Livet är skört..

Har inte suttit ner en enda gång på jobbet idag. Nämligen en röd dag idag.
Drottningens födelsedag.
HUA!

Fy fan.
För att gottgöra mig själv gick jag dirr efter jobbet och unnade mig en ny tatueringstid.
Vet exakt vad,men på vägen hem gick jag o funderade på min sailorgirl som jag
e sugen på med en banner..
med texten Daddy´s Girl...

När jag kom hem fick jag telesamtal av svägerskan som säger att Pappa skadat sig.
Hans hand har blivet krossad. Höger hand och de är inte så stor chans att fingrarna klarar sig ;(
Kanske tummen.
Hujeda mig säger jag tusen mil bort. Nu stannar livet på Mossvägen.
Fiskebåt, köra bil och göra alla till lags blir svårt nu lilla pappa.


Jag är glad att det bara var din hand.
Styrkekramar till dig och du är världens bästa!

Jag kan inget göra mer än att önska de bästa.

1 kommentar:

  1. Vad jag förstod var det chans att pekfinger och långfinger kan klara sig. Tummen helt ok.
    Han är i Gbg nu och operera sig på handkliniken.. jag hör av mig så fort jag vet mer.
    *kram*

    SvaraRadera