måndag 13 juni 2011

inte så mycket mera

Tjenna Igen!

Åter till vad som hände i Torsdags.
Helt plötsligt kom ett film Crew och
skulle göra inspelning utanför Kawa vårt Cafe.
Vad dom eg blivet lovade var att ta kort tydligen.

Oklarheter och helt plötsligt var vi med i en inspelning
som ska skulle bli en reklamsnutt innan filmen
på biograferna här i Australien.
Kul att jag & Fanny var tjejerna som jobbade denna kväll då vi båda är svenska.

Har sett mig själv på tv en gång vilket var det värsta jag varit med om
så vi får väl se hur det här känns.
Tur att ingen känner mig här...




Anar jag LA nästa ?
Jag drar dit och kallar mig själv  
Actress,Barista and Chef..

puss på er!

2 kommentarer:

  1. Jamen, vad var det för företag då??

    Du förresten, jag drömde om dig inatt och då hade du rakat av dig ALLT håret, inte bara på ena sidan.
    Sant eller inte?!

    SvaraRadera
  2. icke sant! men vem vet! tröttnart jag så kan sånt hända. hörde om pappis! nu stannade fam johanssons liv ytterliggare..hoppas allt går bra..vi hörs snart kram

    SvaraRadera