lördag 14 januari 2012

jag döööööööööööör

När det regnar och är grått i Thailand, sitter vi på
nätet och googlar bilder. Bloggar fejjar och lyssnar på musik.
Ibland redigerar vi film oxå.
Nu har Mirre snöat in sig på katt tassar.  
Jösses vilka Moussisar!
Jag får fan mammakänslor när jag ser dessa.  
Vill gosa sönder!
Mini ligger risigt till när jag kommer hem
Dijjons har ju flyttat hemifrån så jag tvivlar på att jag får gossa med honom.
Och så har jag ju Petter oxå. Men hans tassar luktar för mkt jord.

Happy Lördag!

3 kommentarer:

  1. Hihi, du kommer vara tanten som bor med 67 katter i en etta. Behandlar dem som dina bebisar och är lite tokig :) Hihi.
    Nädå!
    Fast det där med etta kanske är bra? Mer peng till resor :) Nu sitter jag på flygbussen till Arlanda. Jag ska till Oslo.

    SvaraRadera
  2. ska ni till samui på konserten med timbuktuu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ev, om vi förlänger vårat visa! Missade att vi bara får en mån! ;( annars blir det ner till indo dirr.

      Radera