måndag 2 januari 2012

äntligen påväg, luften bor i mina steg ...

Hej fina!
Mirris är nu i Thailand. Hua Hin.
Hit kom jag igår för att hänga med min Sis och hennes familj.
Jobbigt när man inte har adress och bokat boende.
Hade bara infon Hua Hin Laguna
Där satt la jag på en moppe påväg mot fam.Svahn .
Det blev en ganska lång sväng på en moppe.
Killen visste inte vägen trots att han svarade JA när jag sa Hua Hin Laguna.
 Det visade sig att det var ett område med massa hus.
Dörrknackning och en lånad data med nät senare hittade jag dem!
LYCKA!
Skönt att se deras face efter cirkus ett halvår.
Alla var vi jetlagade men vi kämpades oss igenom en middag 
och sedan drog jag vidare för att hitta boende.
Här ligger jag nu i mitt lilla guesthouse. 400  baht per natt.
Inte illa för dubbelsäng tv och air con.

Min första dag i Bangkok innehöll;
Massage 
Fixa frillan ( hårinpackning & klipp)
allt detta för 200pix!

Otroligt billigt.
Varje gång jag kommer till Bangkok känner jag
lycka. Den stan är verkligen min favorit.
Bodde på samma hotell som sist. O-Bangkok.
Nu ska jag försöka få tag på family Svahn.
xx

2 kommentarer:

  1. där är du!
    en annan har blitt beroende av dina inlägg ju haha!

    gött att vara thai med massa värme!
    Tycker du är en sån grymme brud som vågar ta dig ut på äventyr själv! cred till dig!

    /lillis

    SvaraRadera
  2. Åh, äntligen!! Trodde du gått upp i rök :)
    Njut massor! Min mor o far är i BKK nu, på väg till Ko Chang :) Kram

    SvaraRadera