tisdag 3 januari 2012

Bor som en kung

Hej snuggingar!
Im back! Lär väl bli lite mer inlägg from now on!
Kul och se att nåra saknat lille Mirris ;)
Lever lyx i Hua Hin.
Family Svahn hade lite oflyt med deras hus. Allt gav ju elstötar så vi flyttade ut
från staden o hittade lyxhotell.








Unnade mig en lite klänning för 150 baht.
Min packning kläder innehåller inte mycket vill jag lova.
Fy! Har mitt VisaKort nu ialf, väntar bara på koden.
I Bangkok blir det att unna sig nytt!



Igår kväll åkte vi till Cha-am city. Matfestival med mängder av mat
och fyrverkerier. Massa sådana vackra papper-påse-lampor
i luften :) (vet ej namn) hahahah Barnen köpte och skickade iväg.


Har inte varit höjdar väder. MULET. Ser inte bättre ut idag fakt. 
Är fortf väldigt jetlagad. Vaknar 05 varje morgon. 
Annars hoppas jag ni mår bra.
Mitt år har rivstartat med LYXDELUX! 

Bästaste vänner och Lyxhotell. 
Imorgon åker jag hem igen. Möter Amanda Lovisa i Bangkok och även Jonas Andersson.
Hahahaha ! ( Hannah Bim och Karro förstår.. )

over



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar