torsdag 19 januari 2012

en om året

Okej, jag vet. Skitdålig blogguppdatering.
Men vi lever. Vi solar badar, dricker lite för många buckets.
Dansar i ösregn och skrattar ihjäl oss. 
Jag är gladast i världen för jag lever världens bästa liv och har träffat dom
mest fantastiska människor man kan tänka.
Annars har jag tattat min ögonbryn.
Men de blev bra och jag gillar ha nice form på dem så jag är nöjd.
Jag tror aldrig nån skulle misstänka förens jag säger det. 

Har även fått lägenhet på Kungsgatan i Varberg.
Mitt hus ska hyras ut igen. För Lasse flyttar.
Kanske känner ni ngn? Isf är tillträde från 1 April.

 Jag har oxå ett nytt jättemysigt halsband!

Time for Manikyr vänner! 
Kanske ska ta en slänga upp bilder från senaste veckan sen med.
Kärlek!

3 kommentarer:

  1. va kostade det? att tatuera in?
    noppar man bort ens egna då eller??

    SvaraRadera
  2. Hur länge får man hyra ditt hus? Och vad kostar det i månaden? :)

    SvaraRadera
  3. jag betalade 1500 baht vilket är 330 skr. ja mina bryn är kvar det är bara att de som att de är en skugga bakom typ! kan lätt rekommendera det. trodde först dom skulle raka bort när man gjorde tatueringen men icke! tack o lov!

    em: jag kommer hyra ut ett år. till och börja med. om du vet nån som är intresserad så be dom mejla mig så får dom mer details! johansson.miranda@gmail.com
    xx

    SvaraRadera