torsdag 31 mars 2011

Som askungen

Städat och Skurat,tvättat fönster och lämnat nyckel!
My mission today gott folk!

Mitt Liv,Min packning!30 kg i stora väskan. 7kg för mkt!
Nu är jag hemlös igen! Och from ikväll firar jag semester!
Gött med vin hos Mowa o Olle! ;))
Har flyttat in här lite grann.. My 2home ;-)
Englas outfit till Badmintonen igår.Helgrym tyckte jag,Mia tyckte sådär! Hon tyckte att Engla skulle vara lite mer Sportig. Och leopard mönster med olika färg Engla, Ta åtminstonne en svart tröja på dig!Engla gjorde som mor sa..Hon väljer en virkad kofta. HAHHAA ! Klockrent! Vem har sagt att man måste vara Sportig när man sportar,vi som tycker sport är mindre kul satsar mer på en Snugg Outfit! Yeah Girl!






Ikväll har vi ätit Lasange,druckit vin. Engla fick en symaskin av mig som både hon & Olof glädjs åt.Mycket bra start på Semester!




Har också hunnit med att deklarera ! Tjo! Guldmeldaj på den!
Jag brukar annars göra den runt den 1a maj kl 23.45 typ..

Mina vänner Jag Välkommnar mitt största äventyr EVER .
Häng med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar