måndag 28 mars 2011

Daddy Cool

Hi!
This is my Dad !
He´s cool....

Min Måndag har startat riktigt bra.
Kan vara så att jag kirrat boende.
Jippiiekkaiiyyye

Det blir ju inte färre dagar så nu jäklar händer det grejer. Väskan är faktiskt packad och jag har städat järnet. Idag ska jag ha min farfar på besök i huset.
Åka in till staden fixa lite grejjer.

Det liv jag lever nu är det jag har drömt om. Ovetande om Framtiden. Ta dagen som den kommer och göra det som faller mig in.
Sweet...

Denna veckan blir det att styra upp det sista och hänga med mina kära och nära. På Lördag smäller det dessutom! Bon Voyage it is!
Har bjudit in massa av min släkt som verkar komma! Det gör mig jätteglad! Dom är hur coola som helst! Tyvärr ses vi för lite, men på Lördag då kör vi!

Hej Och Välkommen Ny Vecka!
Nu ler vi lite extra ;))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar