måndag 28 mars 2011

Scary Shit

Hahahahahahahha!
Ja, var ju på helspänn ett tag där.Man väntade och väntade på något riktigt läbbigt.
Saken var den att den var inte så väldans scary. Man byggde mest upp själv massa skit i huvudet.
Och när filmen sedan var slut nojjade man extra mycket.
Vi pratade om att jag skulle ha telefonkontakt med Jonas när han var påväg ut till sin bil.
Och det var bättre att jag tog hans resväska i min bil in till stan imorgon.
Så slapp han idag ;)
Wonder Why
Undra hur nr två är..


Nu skall jag avsluta min Måndag med att kolla berlock till mitt upphittade Thomas Sabo armband!
Har bara en tand på och tänkta unna mig en ny fin berlock inför kommande resa!
Alltid är det något man vill ha, Icke Sant!
Och Syster, försökte få tag på dig idag. ring mig imorgon när du läser detta!pöss


ZZZZZzzzzzzZZZzzzz

1 kommentar: