måndag 17 september 2012

hemlisar....

Vänner. 
En sak som jag tänkte dela med mig av här idag är en liten hemlis.
När jag längtar efter personer som jag gillar. 
Eller bara vill ha nära typ.. för en stund.
Då går jag till parfym affären. 
Tar han/hennes parfym på mig. 
Går ut därifrån och är väldigt mkt
lyckligare. 

När detta hände idag sprang jag upp till hotellet. 
Kristin var där och hängde upp alla sina foton. 
Underbara bilder btw. Men ialf.

Väl där fick jag ju givitvis avslöja varför jag doftade just man. 
Lite generat fick jag avslöja min hemlis. 
Och nu sitter jag här och tänker; 
Är jag lite knäpp ?

Kanske det. En knäppis som luktar gott.

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag är underbart! Dofter är ju verkligen något som man förknippar med personer och händelser. När min morfar dog när jag var 16, så fick jag en av hans slipovers. Använde den aldrig, men sniffade på den då och då, för den luktade ju som honom.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är en underbart konstig ide, som passar en underbar människa! Bilderna på dig är helt fantastiska!

    SvaraRadera