onsdag 19 september 2012

regnig onsdag

Denna dagen har det hunnits med mkt mellan himmel och jord.
Ja fy fan.Tur att Grappa finns så man kan gå dit på en Onsdags kväll
och njuta av rötjut och prata galna minnen med fina...

Fick nya bilder av Kristin igår. 
Någon av dessa tillhör mina favvisar faktiskt.

Det jag ofta nämner är at jag gillar att vara
gammal.
Ja ni vet nästan 30 och ha mkt kött på benen.
Denna vecka har jag blivit erbjuden så mkt sjuka saker.
Jobb på båt igen, fotning för hörlurar. typ en bonus om jag
stannar i landet. Bilder i Canvas har tryckts upp, och några av dessa är på mig
hur konstigt som helst.
Och allt jag vill är nog mest att vara tillbaka i Sydney. Mitt hem.
Jag är inte färdig och måste tillbaks.
Så är det och så får det bli. Pengar betyder noll. 
Memories is all we got
later in life...

X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar