tisdag 7 augusti 2012

before you kiss me you should know

Hej.
Det är jag som är Mir.
Det är dax igen, att ta upp bloggandet.
Idag har jag så mycket inom mig. Det bara bubblar. 

Idag är det exakt på dagen en månad tills Sydney.
Japp, ni läste rätt. Jag packar väskan och drar igen
Ovetande pank och fri

Idag har jag tänkt lite på vad fint det hade varit och ha någon som
kommer hem efter jobbet, kramar om och säger att han saknat mig.
Att kunna kramas när man vill liksom..  
Ta vara på det ni som kan!
Lite kankse för jag varit hemma hos Kristin,  hon verkar leva sånt
där liv som jag, en dag vill ha. 
Rörig 3- barns mamma som pusslar ihop vardagen
och ibland glömmer saker. Hon är fin den där Krickelin. 
Fota kan hon med. Jag fick äran att vara med på lite bilder. 
 
Fotograf: 

Kristin Lagerqvist



Det är skönt att vara tillbaka.

5 kommentarer:

  1. Saknad och välkommen tillbaka..!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är tillbaka. Har saknat dina inlägg!
    Du är så otroligt vacker på bilden. Ja annars också såklart!
    Hoppas du får en fin sista månad här hemma och en underbar vår i Sydney.
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej emma! men tack, kul att du tycker det! det är kul att skriva igen! jag har fått tbax energin! Blir det mer Usa för dig ? ;D kram kram

      Radera
    2. Ja USA blir det en månad nästa år.
      Tanken är att starta i New York en vecka med Annie.
      Sedan flyger jag vidare inrikes och hon flyger hem. Jag ska då till New Orleans och möter upp mina föräldrar och några andra. Vi kör sedan roadtrip utmed södra kusten till Florida och sedan Floridas västkust och avslutar med en vecka i Fort Lauderdale som vi brukar. :)

      Du har så rätt. De första åren efter gymnasiet så bodde alla lite närmare. När folk försvann ut i världen så blev detta en ännu viktigare tradition. Det är så roligt!

      Radera