torsdag 17 maj 2012

Grym tjej

Det blev jobb på min lediga dag..
Lika bäst, var tröttkeps som fan faktiskt. 
Det var jag å farfar som skicka ut massa mat! Gick asbra. 
Har kört varmkök ett gäng kvällar nu och gillar det mer å mer!
Fick gå ut till ett par gäster som hyllade maten och ville snacka med kocken .. 
Dom gillade att det var en tjej!
Ja, vilken kille gör inte det!
 Dom hade nog druckit en del rött för jag fick det här meddelandet
 innan hemgång! 
Tio höga till oss som jobbade ikväll!
-Och min korthåriga vän vill gärna ha en dejt med Miranda
Hon är jättefin och ryggbiffen var outstanding!
Puss och godnatt... 
Bara 7h så är jag på jobbet igen...

2 kommentarer:

  1. Fy fan va du är bra! =) Blir det någon date mån tro? SNART SES VI! Kärlek på den=)

    SvaraRadera
  2. Haha!! Thanx hun! Jag är på jobb 15h fre och lör oxå :( kan se om jag hinner ringa hun! Krlek

    SvaraRadera