tisdag 1 maj 2012

För 14 årsedan

Firade jag Valborg ute vid fyren! Körde Pers mt5:a och fick kärleksförklaring av. Calle på grön flaka! Idag 14 år senare förstår jag varför det är föräldrar på stan. Stökiga glin som hånglar och dricker för första ggn!
Själv har jag jobbat sedan åtta och kommer dö när klockan ringer vid 07 tiden, dax för ny dag på jobbet!
Ville komma fram till att jag älskar att snart vara 30 å trygg i mig själv! Jag gör det jag vill och framförallt., jag vet vad jag vill! Skön känsla!
Det är fint det!
Hej Valborg som är över om en minut! Och tack för att du varit varm och bjudit på solsken ! Nu är det snart sommar, hjärta mys på den! ;)

Mina flickor bam och am svänger på dom lurviga! Längtar tills juni då jag får vara määääää! Missar allt nu! Have Gun babes'xxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar