lördag 6 augusti 2011

semester ifrån semestern

Idag om 3 veckor drar jag tillbaka till Sydney.
Konstigt liv man har. Kastas runt i världen.
3 veckor boende är klart ialf. Om jag har jobb vet jag inte.
Kanske borde mejla till min gamla chef och kolla av läget.

Veckorna på Majas har varit underbara.
Mycket Livemusik och sköna människor i skön miljö.

Det senaste har jag kännt att jag lever något slags låtsasliv.
Så sjukt fri och öppen för hela världen.
Jobb löser sig alltid.
Börja gilla det oklara att ta dagen som den kommer.
Innan har jag varit så jäkla planerande och vetat nästa steg jag tar.
Nu är det slut med det.

Att umgås med Karolin är roligt. Igår hängde vi hos Linnea.
Städade och fick makrillasoppa och drack tre kaffe efter Olivers begravning.

Livet i Bua är verkligen som vanligt. Både jag och Karro fick en rejäl påminnelse igår.
Finns många dommhöven om man säger så!
Jag är glad att jag har dig lilla Karro.

1998 lyssnade jag sjukt på The Kelly Family.
Nu har den febern börjat igen.
Så jävla bra.
http://youtu.be/1viSfRzI8to

Hur kan man komma ihåg texterna 13 år senare!

Dax att kolla klädsel för kommande kväll.Spelning i Societen och 25års picknick!

Kisses

1 kommentar: