tisdag 16 augusti 2011

Jag faller Jag faller Jag är nästan där

Fantastisk dag i Göteborg.
Tack för suprisen! Blev väldigt väldigt glad.-Tack & Puss o Kram

Efter Götet gled jag in på Lasarettsgatan och fick mat och kaffe!-Tackar

Efter detta trampade vi upp till Söderhöjd och skrattade mest.
Nästa sista kvällen med Karro och första kvällen med Görhan.
Ny Gang Member i den slitna ligan.
Görhan kommer få alla oss att verka som änglar.
Jag kommer följa dig med glädje på Fejjan.
Han är ett riktigt partyanimal typ trött i pälsen efter en hård helg.
Men vem fasen är inte det.






Här får ni Herr;Melin.









Snart drar hon den lille..

1 kommentar:

  1. Härligt, vi hörs om nästa vecka då. Fia har lite kalas på lördagkväll, hemma hos Dennis som också fyller. Du är välkommen såklart, men jag misstänker att du har andra planer en lördagkväll..

    ..och Tack, tacksam att du kollar hotell! PoK

    SvaraRadera