tisdag 30 augusti 2011

The Only One

Tja
Vet ni. Jag är kär.
Typ i allt. Mitt hjärta bubblar.
Gillar verkligen den här stan.
Barfota liv och mötas av leenden mest hela tiden är inte jobbigt..

Att du möter en tant i affären som kallar dig för Sweetheart och berömmer dina kläderär så himla härligt! Man blir lycklig och ler..

Våren är här och det är redan rätt varmt.
Jag behöver verkligen sol & ljus i mitt liv.
Ska jobba på att inte vara så väderberoende
men just nu gillar jag att flyga från en sommar till en annan.


Tur hade jag som fick hyra Ed´s rum nu när han är ute på turne. Asamysig lght! I norra Bondi..En säng en tv och en garderob för 6700:- i månaden..
Har ju bara 3 veckor där innan Modellen kommer hem igen.Han stack iväg till New York.
Fashion Week comin up!
Förhoppningsvis får han jobb o stannar lite längre så jag kan bo kvar ;)

Att somna igår var inte lättast. Vaknade från och till.
Imorse totaldäckade jag vid 08.Då är ju klockan 00 hemma..
Nu sitter jag på ett cafe precis där jag bor och sippar på kaffe..
Ska dessa veckor leva lite mer nyttigt.. slopar allt dumt förutom kaffe.
I cant live without!
Nu blir det mängder med yoga och strandprommenader av rang!
Sjukt mycket lax,keso,ägg,bönor och linser och sånt tjaffs..
Allt de där är mina favoriter så det blir inte svårt.

Vad ska jag säga mer innan jag avslutar ?
Jo jag läser boken Kraften som är en
fortsättning på The Secret.
Alla ska läsa ovanstående.

Allt det du ger det får du.

Allt du vill det kan du.

Det finns inga gränser.

Sjukt sant. Punkt

1 kommentar:

  1. Syster - jag älskar dig! Tack för pepp.. och skönsjungade Like a prayer! ;)

    SvaraRadera